Avioradar koristi kolačiće da bi Vam omogućio jednostavnije i ugodnije korištenje stranice. 

AVIORADAR - Hrvatski zrakoplovni portal

Goodbye Virgin America - nestaje još jedan zračni prijevoznik

Ivo Gračanin.

VA A321neo

 Dogodilo se i to: nestaje još jedan zračni prijevoznik. Virgin America kao brand još ćemo kratko viđati na nebu. Zračni je prijevoznik osnovan u kolovozu 2007. godine. Cilj kod njegova osnivanja bio je mnogim inovativnim pogodnostima promijeniti dotadašnje iskustvo u putovanju zrakoplovom na domaćem tržištu SAD-a. Atraktivne cijene karata, inovativna i vrhunska usluga, novi zrakoplovi, njihova moderna unutrašnjost, internet, priključak za struju, sustav za zabavu i zasloni osjetljivi na dodir, sve je doprinijelo tome da je Virgin America dobio nekoliko priznanja poput „Najbolji domaći zračni prijevoznik u SAD“. 

U prosincu 2016. godine Alaska Airlines je kupio Virgin Americu.

Kako bi se ostvarilo spajanje ta dva prijevoznika, na procesu je radilo 110 djelatnika iz oba. Svi zajedno su utrošili 70.000 sati rada prošavši 346 raznih operativnih tema kroz 136 priručnika, a analizirano je više od 39.000 stranica materijala. Više od 10.500 djelatnika obučeno je o ažuriranim procedurama.

Virgin America u svojoj floti ima samo Airbusove zrakoplove. Također možemo napomenuti kako su launch customer za zrakoplov Airbus A321neo u svijetu. Čelništvo Alaska Airlinesa kao novog vlasnika Virgin Americe razmišljalo je kako Airbus flotu iz Virgin Americe uklopiti u svoju mrežu te hoće li je uopće i zadržati. Naime, flote ta dva prijevoznika potpuno su različite: Alaska Airlines je vjeran Boeingu te u svojoj baznoj floti ima samo zrakoplove tog američkog proizvođača, izuzev u svojoj regionalnoj tvrtki Horizon Air koja ima Embraer i Bombardier zrakoplove. Nakon evaluacije Airbus flote, Alaska Airlines je odlučio istu zadržati, a dokaz tome je što je prvi Airbus zrakoplov iz flote Virgin Americe obojan u boje Alaska Airlinesa.

 

 

 

Od 01.01.2018. program vjernosti Virgin Americe integriran je u program vjernosti Alaska Airlinesa (Alaska Mileage Plan).

U siječnu 2018. godine, od strane FAA (Federal Aviation Administration) odobreno je spajanje Virgin Americe i Alaska Airlinesa te nastupaju na tržištu kao jedan prijevoznik.

Jedan od idućih ciljeva je premještanje Airbus operativnog centra u Seattle gdje se nalazi isti i za Boeingove zrakoplove.

Od travnja 2018. očekuje se objedinjenje rezervacijskog sustava te će putnici Alaska Airlinesa moći sve obaviti preko mobilne aplikacije, odnosno internetske stranice Alaska Airlinesa.

U 2019. godini očekuje se potpuna integracija Virgin Americe u Alaska Airlines.

 

Podaci o Alaska Airlines grupi

  • PetI zračni prijevoznik po veličini u SAD
  • Osnovana 1932. u Anchorageu, Alaska
  • Sjedište tvrtke je u Seattleu, SAD
  • Direktor je Brad D. Tilden
  • Čvorišta: Seattle, San Francisco, Los Angeles, Anchorage, Portland, Oregon
  • U vlasništvu ima i regionalnog prijevoznika Horizon Air
  • Broj zaposlenih: 22.000
  • Broj odredišta:  115
  • Prosječni broj letova dnevno: 957
  • Broj polazaka u 2017: 321,900
  • Prevezeno putnika: 33 milijuna (2017.)

 

Flota Alaska Airlines grupe

       sastoji se od:

  • 154x Boeing 737 zrakoplova sa prosječnom starošću od 7,7 godina
  • 67x Airbus A320 zrakoplova sa prosječnom starošću od 7,3 godina
  • 50x Bombardier Q400 zrakoplova sa prosječnom starošću od 11 godina
  • 10x Embraer 175 zrakoplova sa prosječnom starošću od 1 godine

 

Mreža Alaska Airlines grupe

f_800_450_16119285_00_images_AlaskaAirlines_Routemap_all_v1.jpg

Foto: Airbus/Alaska Airlines

Twitter