Avioradar koristi kolačiće da bi Vam omogućio jednostavnije i ugodnije korištenje stranice. 

AVIORADAR - Hrvatski zrakoplovni portal

IN MEMORIAM: Tužan dan za hrvatsko zrakoplovstvo - Napustio nas je Mihajlo Cvijin

Nenad Sredojević.

Mihajlo Cvijin

Kada je osnivao zrakoplovnu tvrtku, malo je ljudi bilo uz njega i davalo mu podršku, a puno više ih je bilo koji nisu vjerovali u njega.

Danas, 24 godina od prve zamisli, Trade Air je stabilna tvrtka koja je prebrodila mnoge nedaće i bori se na nemilosrdnom avio tržištu, rame uz rame s puno većim igračima.

Nažalost, jučer nas je zauvijek napustio osnivač Trade Aira, Mihajlo "Michele" Cvijin.
Smrt gospodina Cvijina je veliki gubitak za njegovu obitelj, ali i za "9A" zrakoplovstvo.

Tim Avioradara izražava iskrenu sućut supruzi Ceciliji, kćeri Morani i sinu Marku sa obitelji.

Počivaj u miru kapetane!

Ispraćaj je u utorak u 14:00 sati na Mirogoju.

Mihajlo Cvijin je rođen 8. veljače 1946. godine u Sunji, Sisačko-moslavačkoj županiji. Školovao se za pomorca u Rijeci te je plovio kao kapetan duge plovidbe. U zrakoplovstvo ulazi kao kontrolor zračne plovidbe u Zagrebu.


Pilot helikoptera (Policija) postaje 1971., a pilot zrakoplova 1976. godine. Letio je za Transadriju Zagreb i bivši JAT. U poslijeratnom razdoblju angažiran je kao viši savjetnik u Ministarstvu prometa. Mihajlo je bio magistar tehnologije zračnog prometa i izvanredni profesor na Prometnom fakultetu za predmete instrumentalno letenje i navigacija.

Nadimak "Michele" (čita se Mikele) jdobio je od talijanskih partnera koji su ga tako prozvali jer nisu mogli izgovoriti njegovo ime. Njegov sin Marko je prije dvije godine tako nazvao tvrtkin prvi Airbus A320 u floti, u čast ocu koji se zbog bolesti povukao.

f_800_450_16119285_00_images_TRADEAIR_MCS-i-MCJ.jpg

Mihajlo sa sinom Markom

Miljenko Bucalović, kapetan, vlasnik pilotske škole ECOS i dugogodišnji Mihajlov prijatelj za Avioradar:

Zašto smo Mišo i ja osnivali tvrtke? Ne kako bi zaradili novce nego kako bi mogli letjeti. 
Mišo je volio letjeti, to je bio njegov život.
To je bilo doba: ako želiš letjeti, moraš osnovati tvrtku, nije bilo
drugog načina. Mišo je podredio sve razvoju Trade Aira bez ikakve pomoći,
naprotiv, uz silne prepreke od regulatora/države. Bilo je ljudi iz branše koji
su pomagali, ali od institucija su dolazili samo problemi. Trade Air je danas
tvrtka sa 70-tak zaposlenih i tri zrakoplova od ničega. Na tome je radila i radi
cijela obitelj. Tvrtka je poznatija izvan RH nego u samoj zemlji.

Twitter