Avioradar koristi kolačiće da bi Vam omogućio jednostavnije i ugodnije korištenje stranice. 

AVIORADAR - Hrvatski zrakoplovni portal

Predstavljamo Vam: Malindo Air kompaniju

Ivo Gračanin.

Malindo Air

Na prvu kada začujete naziv Malindo Air pomislite to je sigurno neka "lijeva" aviokompanija iz neke od nerazvijenih zemalja. No kada pročitate malo o toj aviokompaniji ostajete zatečeni, pošto je to jedna respektabilna kompanija vrijedna pažnje. Primjer tome je taj da je Malindo Air postao prva aviokompanija koja koristi Beoing 737 MAX8 u komercijalnom letenju.

Prvi let sa MAX  8 je bio 22.5.2017. na letu OD803 na relaciji Kuala Lumpur – Singapore, to je ujedno i prvi komercijalni let sa MAX 8. Zrakoplov koji je obavio prvi let je nosio registarsku oznaku 9M-LRC. Norwegian Air je trebao biti prva aviokompanija koja će krenuti u komercijalno letenje sa MAX 8, ali Malindo ih je preduhitrio. 

Malindo je izvedenica iz naziva Malezija i Indonezija, kompanije iz te dvije zemlje su ušle u suradnju i stvorile Malindo Air. Malindo je dio Lion Air grupacije uz ove aviokompanije: Lion Air, Thai Lion Air, Batik Air, Wings Air i Lion Bizjet. Grupacija posjeduje sveukupno preko 250 zrakoplova.

Glavno čvorište Malinda je Kuala Lumpur international airport, a kao sekundarno čvorište je drugi po veličini aerodrom u Kuala Lumpuru, prije znani kao Subang airport. Malindo Air trenutno pokriva destinacije od Indije do Australije, nudeći povezivanje preko svog glavnog čvorišta u Kuala Lumpuru do četrdesetak destinacija. Na aerodromu u Kuala Lumpuru Malindo Air nailazi na veliku konkurenciju od strane niskotarifnog prijevoznika Air Asia, te Malezijskog nacionalnog avioprijevoznika Malaysia Airlines. Na idućoj slici možete vidjeti mrežu destinacija na koje leti Malindo.

f_800_450_16119285_00_images_Malindo_Air_Malindo_network.jpg

 

U svojoj floti Malindo Air posjeduje pedesetak zrakoplova Beoing 737 MAX 8, 737-900ER, 737-800 i ATR72-600. Uz ove zrakoplove naručili su i Airbus A330-300 sa kojim će krenuti u povezivanje svojeg čvorišta u Kula Lumpuru sa udaljenijim destinacijama koje ne mogu dosegnuti sa svojom 737 flotom. Flota 737 NG zrakoplova ima dvije klase, "business"  i "economy". 

Business klasa nudi 2-2 raspored sjedala, sa velikim razmakom između sjedala, čime se nudi velika udobnost putnicima. Uz besplatnu prtljagu koja iznosi 40 kilograma i hranu na svim letovima. Rijetki prijevoznici u Europi imaju prava Business class sjedala, većinom su se svi odlučili na Economy class sjedala sa varijabilnom brojem sjedala u Business class. Kako izgleda Business class u Malindo Airu možete vidjeti na idućim slikama.

f_800_450_16119285_00_images_Malindo_Air_OD_738_businessclass1.jpg

f_800_450_16119285_00_images_Malindo_Air_OD_738_businessclass2.jpg

 

Economy class je u standardnom 3-3 rasporedu, svako sjedalo ima svoj sustav za zabavu sa ekranom ugrađenim u sjedalu ispred. Kako izgleda Economy class možete vidjeti na idućim slikama.

f_800_450_16119285_00_images_Malindo_Air_OD_738_economyclass.jpg

f_800_450_16119285_00_images_Malindo_Air_OD_738_economyclass1.jpg

 

U Beoing MAX 8 zrakoplovima Malindo neće imati Business class već će sva sjedala biti u Economy class. MAX 8 u Malindu ima kapacitet 180 sjedala.

Postoje planovi kako bi Malindo Air mogao postati Batik Air Malaysia. Nekoliko aviona je već dobilo novo bojanje u Batik Air stilu, no za sada kompanija do daljnjega zadržava ime Malindo Air.

f_800_450_16119285_00_images_Malindo_Air_OD_738_9M_LNS_LGK_APR2017_IG.jpg

Foto: Ivo Gračanin - Avioradar