Avioradar koristi kolačiće da bi Vam omogućio jednostavnije i ugodnije korištenje stranice. 

AVIORADAR - Hrvatski zrakoplovni portal

A321neo je spreman za „Long Range“

Ivo Gračanin.

A321LR

 

Europska EASA i američki FAA su dali zeleno svjetlo za početak „long range“ letova za zrakoplov Airbus A321neoLR (A321LR).

Prvo polijetanje A321neo LR

Ova certifikacija A321LR uključuje:

  • Dozvolu za promjene na zrakoplovu zbog ugradnji dodatna tri spremnika za gorivo, novi sustav za upravljanje gorivom i ojačanja na strukturi zrakoplova
  • Dozvolu za „Airbus Cabin Flex“ opciju koja uključuje modificirani trup zrakoplova, novi raspored vrata i povećanju najveću masu uzlijetanja (MTOW) na 97 tona, te mogućnost instaliranja tri dodatna spremnika za gorivo. Dosadašnji A321 zrakoplovi su mogli imati instalirana samo dva dodatna spremnika za gorivo.

„Airbus Cabin Flex“ postaje standard za sve zrakoplove A321neo isporučene od 2020. godine nadalje. Kao dodatna opcija bude ponuđeno povećanje na 97 tona najveće težine uzlijetanja i tri dodatna spremnika za gorivo. Za kupce koji se odluče za dodatne opcije sa tri spremnika morati će imati izmjenjeni sustav za gorivo i strukturalna ojačanja trupa. Zrakoplov je odobren za 180 minuta ETOPS, što je bilo potrebno za letenje preko Atlantika.

A321LR ima dolet od 4000 nautičkih milja odnosno 7400 kilometara, te na toj udaljenosti mogu prevesti 206 putnika.

Sa velikom mogućnošću izbora varijanti za A321neo kupci mogu odabrati isti prema svojim potrebama. Ukoliko žele veći dolet mogu uzeti varijantu sa povećanim MTOW i dodatnim spremnicima za gorivo, mogu birati ukoliko trebaju malo veći dolet od standardne varijante pa uzmu varijantu sa jednim ili dva dodatna spremnika. Sve ovisi za koje rute su namijenili te zrakoplove.

Biti će zanimljivo pratiti tko će sve naručiti taj zrakoplov i na kojim ruatama će letjeti s njim. Otvoriti će mogućnost mnogim zračnim prijevoznicima koji do sada nisu imali duže rute da se oprobaju na njima.

f_800_450_16119285_00_images_Airbus_A321LR-Infographic.png

© Airbus