Avioradar koristi kolačiće da bi Vam omogućio jednostavnije i ugodnije korištenje stranice. 

AVIORADAR - Novosti i informacije

Airbus predstavlja A380plus

Ivo Gračanin.

f_800_450_16119285_00_images_Airbus_A380plus-01.jpg

 

Predstavljena je studija poboljšane verzije zrakoplova Airbus A380 nazvana A380plus.

Studijom su obuhvaćena poboljšanja u aerodinamici, smanjenja troškova održavanja zrakoplova, te povećanje broja sjedala. Sa tim poboljšanjima A380plus bi štedio oko 4% goriva, te smanjio 13% troškove po sjedalu u odnosu na postojeći A380.

f_800_450_16119285_00_images_Airbus_A380plus-Infographic-June-2017.jpg

 

Na krila bi se dodali novi "wingleti" visoki 4,7 metara, te dodatno krilce usmjereno prema dole. Rješenje je slično kao na novim "wingletima" na Beoingu 737. Povećava se najveća težina uzlijetanja (MTOW) na 578 tona i kapacitet zrakoplova za 80 sjedala. Prosječan broj sjedala kod sadašnjih aviokompanija koje imaju A380 u svojoj floti je 497 sjedala. Sa novim povećanjem broj sjedala bi narastao na 575 sjedala u konfiguraciji sa 4 klase. Novim dizajnom prednjih stepenica koje povezuju donji i gornji kat se dobiva dodatnih 20 sjedala. Promjenama u prostoru za odmor posade dobiva se dodatnih 3 sjedala u premium economy klasi. U economy klasi umjesto dosadašnjeg 3-4-3 rasporeda sjedala bi bio raspored 3-5-3, tu se može dobiti dodatnih 23 sjedala, te redizajnom stražnjih stepenica dobiva se prostor za dodatnih 14 sjedala. Micanjem bočnog prostora za prtljagu na gornjem katu u business klasi, može se dobiti dodatnih 10 sjedala. U premium economy klasi ukoliko se koristi 3-3-3 raspored sjedala može se dobiti dodatnih 11 sjedala.

Da li će se i kada ta poboljšanja ponuditi kupcima nije poznato. Postavlja se pitanje da li će se ta poboljšanja moći primijeniti i na već isporučene zrakoplove A380.

 

Foto: Airbus (computer rendering by FIXION/dreamstime.com)

 

Twitter